Tuesday 21 August 2012

Cards Made with SSS Card Kit

So I decided to subscribe to a card kit from Simon Says Stamps! Let me tell you, they are great!! I am totally pleased with it. 
I have made some cards using the July Card Kit and stamps from my own stash.



Decidi participar de um card kit da Simon Says Stamps ! Estou adorando.
Fiz alguns cartoes usando o July Card Kit e alguns materiais do meu estoque.




This one is for my friend Roz, to celebrate her new home.

Este foi feito para a minha amiga Roz para celebrar a casa nova dela.
                                               
                                                   House and little bird stamps are from Claudine Hellmuth




                                           Inside - Love that heart trail stamp from WPlus9

            Interior-Adoro esse stamp set da WPlus9. O caminho em forma de coracao nao eh fofo demais?




A set of birthday cards , because I always need some on hand.

Um set de cartoes de aniversario,porque eu sempre preciso deles e nem sempre tenho um pronto.
                                                                     Flower stamp is from Hero Arts



                                               Inside- the cute little bug is from Hero Arts as well.

                                            Interior- A joaninha eh um stamp da  Hero Arts tambem.




                                         I made matching envelopes using Sizzix Pro Dies.

                                                 Envelopes feitos com Sizzix Pro Dies.


Thanks for visiting! xx


Obrigada pela visita! xx





No comments:

Post a Comment