Tuesday 21 August 2012

Cards Made With June SSS Card Kit

Gosh, I'm on fire!!! That's my fourth post today!!
I did not make those cards all at once , of course...I am on my holidays now so I am uploading all my past work. The thing is I don't usually have too much free time to make stuff or even blog : (
Yes, by day I make tiaras for the lovely brides in England....well sometimes my work load takes my evenings as well , so really not much time left to play with my papers.
Let me tell you, today I am having a blast!!

Ok, going back to business , I have made some cards using my June Card Kit from Simon Says Stamps
*Sorry I posted the July Card Kit creations before this one.



Gente, estou inspirada hoje!! Esse eh o meu quarto post!!
Claro que nao fiz todos esses cartoes de uma vez...Eh que estou de ferias entao resolvi atualizar o meu blog coitadinho,estava meio abandonado. No dia-a-dia nao me sobra muito tempo livre para o meu hobby ou mesmo bloggar  : (
Isso mesmo, durante o dia eu faco tiaras para as noivinhas inglesas....as vezes(muuuuitas) esse trabalho me toma as noites tambem,entao nao sobra muito tempo para brincar com os meus papeis.
Mas hoje, eu estou tirando o atraso!!!

Ok,voltando ao que interessa, fiz mais cartoes- desta vez usando o kit de Junho da Simon Says Stamps
*Por uma falha 'tecnica' eu acabei postando o kit de Julho antes deste aqui....sorry.


I love the colours on this month's kit.So elegant!

Adoro as cores do kit deste mes. Super elegante!




Here I've used some Martha Stewart edge punches 




I hope you like them : )

Espero que tenham gostado : )


No comments:

Post a Comment